REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o
którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (dalej jako Regulamin).
- Regulamin określa:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach prowadzonego sklepu internetowego (https://www.rozliczdotacje.pl/), prowadzonego przez Rozlicz Dotacje Aleksandra Górska NIP: 842-161-31-51; REGON: 360728808
- warunki zawierania umowy sprzedaży;
- warunki rozwiązania umowy sprzedaży;
- prawo odstąpienia od umowy sprzedaży;
- sposób dokonania płatności;
- koszty, sposoby i terminy dostawy produktów;
- tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego;
- pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Sprzedawca samodzielnie bądź na żądanie Klienta udostępnia Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w formie, która umożliwi pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca.
- Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej Usługodawcy w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- Usługodawcą-Sprzedawcą jest firma Rozlicz Dotacje-Aleksandra Górska z siedzibą w Wołominie 05-200, ul. Sienkiewicza 33
- Usługobiorcą-Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
§ 2
DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sprzedawca-usługodawca Rozlicz Dotacje-Aleksandra Górska(nazwa firmy będącej usługodawcą).
- Klient-usługobiorca – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług w sklepie internetowym i dokonująca zamówień w sklepie.
- Konsument – klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(2) Kodeksu cywilnego.
- Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Towar/Produkt – rzecz ruchoma, produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie Internetowym.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu art. 535 Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj i ilość kupowanego Towaru.
§ 3
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych danych/informacji.
- Klient zobowiązany jest:
- posiadać dostęp do Internetu;
- posiadać przeglądarkę internetową przykładowo Internet Explorer w wersjach 6.0 i nowszych czy też Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej;
- posiadać dostęp do poczty elektronicznej.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym oraz korzystanie w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i Sprzedawcy.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym.
§ 4
USŁUGI
- Sprzedawca umożliwia Klientowi bezpłatne korzystanie z usług oferowanych w Sklepie internetowym.
- Usługą świadczoną drogą elektroniczną przez usługodawcę jest sprzedaż produktów: e- booków, webinariów itp.
- Usługobiorcy mogą nieodpłatnie zakończyć korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną w każdej chwili, a także przerwać ewentualny proces zawarcia umowy poprzez sfinalizowane procesu składania zamówienia w sklepie internetowym.
- Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę mają charakter nieodpłatny.
§ 5
WARUNKI ZAWARCIA I ROZWIĄZANIA UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY UWAGA!
- Klient ma możliwość zawarcia umowy sprzedaży w trybie elektronicznym poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Sklepie internetowym w ramach świadczonych usług drogą elektroniczną.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą:
- akceptacji treści zamówienia i tym samym wyrażenia zgody na jego realizację;
- akceptacji treści niniejszego Regulaminu;
- potwierdzenia zapoznania się z prawem do odstąpienia od Umowy.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim lub angielskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
- Klient – Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży poprzez wypełnienie i przesłanie oświadczenia na adres e-mail: rozlicz@uedotacje.com, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
- Klient – Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
- Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym w przypadku dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym bądź naruszenia treści niniejszego Regulaminu.
- Prawo odstąpienia od umowy na udostępnianie treści cyfrowych w serwisie www.rozliczdotacje.pl zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez firmę o utracie prawa odstąpienia od umowy, tj. z momentem dostępu do Katalogu lub Produktów.
- Prawami autorskimi do treści i materiałów zawartych w Serwisie w zakresie funkcjonowania niniejszego Serwisu dysponuje firma Rozlicz Dotacje- Aleksandra Górska bądź inny podmiot, od którego firmą uzyskała odpowiednią licencję.
- Firma informuje, iż podczas korzystania z Portalu w komputerze Użytkownika zapisywane są krótkie informacje tekstowe zwane „cookies” (dalej: pliki „cookies”) lub stosowane są inne technologie (np. local storage). Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia Usług w Portalu. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisów, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację Użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności, w szczególności używania Cookies lub innych technologii (local storage) zawierają odrębne regulaminy dotyczące poszczególnych Usług oraz dokument Polityka Ochrony Prywatności.
§ 6
SPOSÓB DOKONANIA PŁATNOŚCI
-
- Ceny Towarów określone są w lub w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
- Opłatę za złożone Zamówienie można uiścić poprzez:
a. zapłatę na rachunek bankowy Sprzedawcy;
b. dokonanie płatności elektronicznej;
§ 7
KOSZTY, SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY PRODUKTÓW
- Dostawa Towarów możliwa jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie całej Unii Europejskiej.
- Sprzedawca przewiduje następujące formy dostawy Towarów:
- za pośrednictwem elektronicznym
- Czas realizacji Zamówienia wynosi 2dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia i zaksięgowania płatności.
§ 8
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I GWARANCYJNEGO
- Klient ma możliwość złożenia reklamacji co do świadczonych usług w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
- Składana reklamacja powinna zawierać krótki opis zaistniałego problemu będącego przedmiotem złożenia reklamacji oraz datę i godzinę jego wystąpienia.
- Reklamacje należy wysłać na adres Sprzedawcy: rozlicz@uedotacje.com
- Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta pismem sporządzonym w formie pisemnej i przesłanym na adres korespondencyjny zgłaszającego.
§ 9
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 29.08.2024 roku.
2. Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszego Regulaminu z uzasadnionych powodów, np. zmian w obowiązujących przepisach prawa.
3. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.rozliczdotacje.pl
4. Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany, w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też zapisanie na odpowiednim nośniku.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
-
- Kodeksu Cywilnego;
- stawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedającym a Klientem będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego
Załącznik nr 1 Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Dane Ogólne
-
- Administrator danych Administratorem danych osobowych jest Rozlicz Dotacje-Aleksandra Górska
- Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
- W kwestiach dotyczących Twoich danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem. Kontakt do Administratora:
- e-mail: rozlicz@uedotacje.pl
-
- Informujemy, że kontaktując się z nami nawet w sytuacji w której chcesz jedynie zapytać o program subskrypcji, zniżkę, możliwość rozłożenia płatności na raty, to już na etapie takiego właśnie kontaktu z nami przetwarzamy Twoje dane osobowe:
- Wysyłając nam maila – przetwarzamy Twoje imię, nazwisko, oraz adres mailowy oraz wszelkie inne dane, które podasz nam w treści wiadomości;
- Wysyłając do nas pismo na adres siedziby – przetwarzamy Twoje imię, nazwisko oraz adres korespondencyjny,
- Przesyłając wiadomość na portalu społecznościowym – przetwarzamy Twoje imię, nazwisko, nazwę profilu na Instagramie oraz wszelkie inne dane, które podasz nam w treści wiadomości.
II. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
- odbierania zapytań i udzielania na nie odpowiedzi (wysłanych bezpośrednio na adres e-mail, formularz kontaktowy) przetwarzamy dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, oraz adresu e-mail. W tym zakresie podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu nawiązania kontaktu. Przetwarzanie ma swoją podstawę w art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO), który pozwala przetwarzać dane osobowe, w przypadku wyrażenia na to przez Ciebie zgody. Twoje dane podane w formularzu będą przetwarzane także po zakończeniu kontaktu. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). - obsługa poczty – kontaktując się z nami za pomocą poczty elektronicznej, przekazujesz swoje dane osobowe takie jak adres e-mail, imię oraz nazwisko, oraz inne dane, które zawarte są w przesłanej wiadomości. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celach skontaktowania się. Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda wynikająca z zainicjowania kontaktu. Po zakończeniu kontaktu Twoje dane będą również przetwarzane ze względu na cel jakim jest archiwizacja korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); - złożenie zamówienia – wypełniając dane w formularzu zamówienia podajesz dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania/siedziby, adres dostawy, e-mail, telefon, nazwa firmy, NIP. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania umowy.
- Dane przekazane w związku z zamówieniem przetwarzane są w celu wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia, wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a także w sytuacji ustalenia dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do czasu przedawnienia roszczeń. Wystawienie faktury, opłata faktury, wystawienie rachunku, paragonu cel: księgowy/ rachunkowy – Imię, nazwisko, adres, firma, NIP, są to dane które jesteśmy wymagamy od Ciebie ponieważ taki obowiązek został na nas nałożony na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Na podstawie wystawionego paragonu, faktury VAT lub innego dokumentu księgowego, dokonywane są rozliczenia – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Złożenie oraz rozpatrzenie reklamacji, odstąpienie od umowy – przesyłając pismo z reklamacją albo odstąpieniem od umowy przekazujesz wszelkie dane, które podane są w formularzach tj. imię i nazwisko, numer konta bankowego. Przetwarzanie danych następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia;
III Wykorzystywania cookies na stronie
- Wyrażając zgodę na pliki cookie (klikając m.in. zgodę na banerze na stronie głównej) umożliwiasz nam przetwarzanie twojego adresu IP oraz otrzymujemy informacje dotyczące czynności podjętych podczas korzystania ze sklepu internetowego .
- Podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO); - w celach marketingowych, w tym wysyłanie newslettera – na podstawie wyrażonej zgody na przesłanie newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dodatkowo w sytuacji w której dane są zbierane przez narzędzia pozwalające śledzić czynności, jakie zostały podjęte podczas korzystania ze sklepu internetowego,
- Czy muszę podawać swoje dane osobowe? Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne w celach związanych z realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Jeżeli wymagane dane nie zostaną podane, wykonanie umowy nie będzie możliwe.
IV. Pliki cookies
- Administrator wykorzystuje pliki „cookies”, czyli krótkie informacje tekstowe, które są zapisywane na Twoim komputerze, telefonie, tablecie, bądź też innym urządzeniu. Podobne działania stosowane są przez większość funkcjonujących stron internetowych. Mogą one być odczytywane przez systemy Administratora, a także systemy należące do innych podmiotów, z których Administrator korzysta, tj. Google
- Informacje gromadzone w plikach „cookies” dotyczą Twojego adresu IP, rodzaju wykorzystywanej przeglądarki, używanego języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji, jak również informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Pliki „cookies” spełniają różne funkcje na stronie internetowej m.in.:
- poprawa wydajności korzystania ze strony internetowej – dzięki plikom „cookies” nasza strona działa sprawniej i ułatwione zostaje korzystanie z funkcji strony, a to dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi wizytami na niej. Ułatwia to również poruszanie się pomiędzy poszczególnymi podstronami;
- stan sesji – w plikach „cookies” zapisywane są informacje o sposobie korzystania przez Ciebie z naszej strony. Dotyczyć one mogą także najczęściej odwiedzanych podstron. Umożliwiają również identyfikację błędów na nich wyświetlanych. W ten sposób przyczyniają się do zwiększenia komfortu przeglądania stron;
- tworzenie statystyk – dzięki plikom „cookies” możliwe jest dokonywanie analizy sposobu korzystania przez Ciebie z naszej strony. Ułatwia to prace nad personalizacją strony internetowej.
- Administrator informuje, że większość z plików „cookies” jest zanonimizowanych – Administrator nie jest w stanie na ich podstawie ustalić Twojej tożsamości bez posiadania dodatkowych danych.
- Przeglądarka internetowa z której korzystasz prawdopodobnie domyślnie zezwala na wykorzystywanie plików „cookies” w Twoim urządzeniu. Z tego też powodu przy pierwszej wizycie w serwisie prosimy o wyrażenie zgody na użycie „cookies” albo ewentualnie ich dostosowanie.
- W przypadku gdybyś nie życzył sobie wykorzystania plików „cookies” podczas korzystania z naszej strony należy dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej. Polegać to może na całkowitej blokadzie tych plików bądź żądaniu powiadomienia o każdorazowym zapisaniu takich plików na urządzeniu. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Ciebie w dowolnym momencie.
- Wyłączenie bądź ograniczenie obsługi plików „cookies” może spowodować niedogodności przy korzystaniu z naszej strony
V Prawo wycofania zgody
- W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych opiera się na wyrażonej przez Ciebie zgodzie, w każdym czasie istnieje możliwość jej cofnięcia.
- Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez:
- wysłanie wiadomości e-mail bezpośrednio do Administratora na adres rozlicz@uedotacje.pl
- Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było niezgodne z prawem. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody Administrator ma prawo przetwarzać Twoje dane osobowe, a jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.
VI. Okres przetwarzania danych osobowych
-
-
-
- Twoje dane przetwarzane są jedynie przez czas niezbędny do osiągnięcia wyznaczonego celu.
- Administrator informuje, że posiadasz prawo do:
- Dostępu do swoich danych osobowych;
- Zawsze możesz skontaktować się z Administratorem celem ustalenia jakie Twoje dane osobowe przetwarzamy oraz jakie jest ich pochodzenie.
- Sprostowania danych osobowych; W momencie gdy ustalisz, iż posiadane przez Administratora dane osobowe są błędne, nieaktualne, niepełne bądź nieprawidłowe, masz prawo do zgłoszenia żądania ich uzupełnienia lub poprawienia.
- Usunięcia danych osobowych; W każdej chwili możesz żądać od Administratora usunięcia przechowywanych danych osobowych. Niemniej jednak w niektórych przypadkach może to być niemożliwe np. w celu obrony roszczeń lub gdy jest to wymagane przez prawo.
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych; W każdej chwili, kontaktując się z Administratorem możesz żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, w sytuacji gdy są one zbędne do celów przetwarzania.
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu odnośnie wykorzystywania danych osobowych. Administrator szanuje Twoje prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i dołoży wszelkich starań, aby ułatwić ich realizację.
- Wymienione uprawnienia nie są absolutne. Mogą zaistnieć sytuacje, w których Administrator będzie zmuszony do odmowy ich realizacji lub zaproponowania innego rozwiązania niż to, które zostało przez Ciebie wybrane. Odmowa realizacji Twojego żądania może nastąpić tylko po jego wnikliwej analizie i wyłącznie w przypadku, gdy będzie to niezbędne do zapewnienia działania zgodnego z prawem.
- W każdej chwili masz prawo wniesienia sprzeciwu, co do sposobu przetwarzania danych osobowych. Musisz jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami prawa Administrator może odmówić uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli Administrator wykaże, że:
- istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które mają charakter nadrzędny w stosunku do Twoich interesów, praw i wolności lub
- istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- W każdej chwili masz prawo wnieść sprzeciw wobec sposobu przetwarzania danych osobowych do celów marketingowych. W takiej sytuacji zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.
- Swoje uprawnienia możesz realizować poprzez:
- wysłanie wiadomości e-mail bezpośrednio do Administratora na adres rozlicz@uedotacje.com.
VII. Prawo do wniesienia skargi
- Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
VIII Postanowienia końcowe
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką Prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
- O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki Prywatności zostaniesz powiadomiony poprzez wiadomość e-mail, o ile został on przez Ciebie podany. W przypadku braku podania danych umożliwiających nam kontakt z Tobą informacje o zmianach Polityki Prywatności będą dostępne w następujący sposób:
- na stronie https:rozliczdotacje.pl
- poprzez zwrócenie się z prośbą o ich przesłanie pod adres e-mail rozlicz@uedotacje.com
- Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 29.08.2024
.